söndag, mars 15, 2009

"Det är han" - fortsättningen

Ja, för ett tag sen så gjorde jag ju om Brolles låt "Det är hon", men skrev bara refrängen.. Iallafall så tänkte jag skriva hela låten nu ;)



Som om hjärtat slutat slå

våra blickar möttes.

Som om det bara var vi två.

Jag kom från en by

du var från stan.

Våra vägar möttes.

Som om det bara var vi två.

När han tog min hand, jag visste redan då

Det är han
jag vill leva med
Det är han
jag vill åldras med
Det är han
jag vill dela alla dar

Du var sexton år
en själ utan ett sår
Du fick mig glömma alla svåra år

När du tog min hand, jag visste reda då

Det är han
jag vill leva med
Det är han
jag vill åldras med
Det är han
jag vill dela alla dar

Det är han
som leder mig
Det är han
som tar mig hem
Det är han
det är han som jag älskar

Jag kan inte leva
ett liv utan dig
Vart du än går
finns du inom mig
Mitt hjärta det brinner
det slår så hårt
Men ta min hand
vi ska aldrig skiljas åt
Aldrig skiljas åt

Det är han
jag vill leva med
Det är han
jag vill åldras med
Det är han
jag vill dela alla dar

Det är han
som leder mig
Det är han
som tar mig hem
Det är han
det är han som jag älskar

Johan <3

1 kommentar:

Anonym sa...

du har alldeles för mycke fritid..hehe

Johan

Johan
Johan Palm