måndag, januari 19, 2009

Första inlägget

Tja, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva... :/ Jag kommer aldrig på något bra att skriva i mitt första inlägg på mina bloggar! Fast jag kanske ska berätta lite om mig själv... Jo, det gör jag.

Jag heter Ylva, har rött hår (färgat) och blågröna ögon. Innan gick jag på teater, men jag la av. Mina intressen är Johan Palm, skriva, läsa, sova m.m. Jag är född 98, men många tror att jag är 14-15 år, dels för att jag är lång och dels för att de tycker att jag är mogen (men det betyder inte att jag inte är flummig, haha). Mitt rum ser ganska vanligt ut tror jag... Bilder (på Johan Palm) på väggarna, jättestökigt, en proppfull bokhylla, halvfärdiga teckningar och berättelser överallt, läxböcker på golvet... Ja, ni fattar.

Inga kommentarer:

Johan

Johan
Johan Palm