fredag, februari 27, 2009

Bobsters provrum - Johan Palm- stilen

Jag visste faktiskt inte att Johan Palm- stilen varit med där, men jag såg länkarna på Annki55s blogg. Så tack så mycket Annki (:






Ah, vad coolt att de kör Johan Palm- stilen i provrummet (:



TIPS TILL JOHAN PALM- STILEN



  • Rufsigt hår

  • Kajal

  • Rockiga accessoarer

Jag behöver dock inte förändra så mycket för att få en Johan Palm- stil. Mitt hår är i och för sig ganska platt, men om man rufsar till det blir det helt okej. Jag sminkar mig med kajal, varenda dag. Till och med mer än bara kajal, jag har ögonskugga (grå), eyeliner och mascara också. Och man kan väl säga att jag har en så kallad rockstil. Jag bär skinjacka, hatt, tygskor eller sneakers och randig halsduk i svart och vitt. Och jag föredrar pilotglasögon. Så jag behöver inte förändra så mycket.

1 kommentar:

amh sa...

FLER TIPS TACK <3

Johan

Johan
Johan Palm