fredag, februari 20, 2009

Ska till farsan i helgen

Farmor och farfar har varit och hälsat på min farbror och hans familj i Örebro, så de kör inom och hämtar mig på vägen ner till Blekinge. (Själv bor jag i Småland föresten, om det nu var någon som ville veta det...) Sen ska jag till farsan som bor i en liten skethåla. Vi ska typ bara glo på tv, jag och han och hans tjej Maria. Sen ska vi väl typ... sova. Haha. På söndag fyller farmor 63 också (sorry om du tar illa upp när jag nämner din ålder, farmor) så vi ska väl dit. Gick till Bokia och köpte en penna och en nyckelring till henne igår- ni vet sådana där med penntroll. Så jag kanske inte bloggar i helgen, farsans dator suger. Fast jag gör nog det om jag är hos farmor något innan hon fyller år. Annars får ni hålla er till söndag eller måndag. ;)

Inga kommentarer:

Johan

Johan
Johan Palm